wizazystka jak zaczac

Utrzymanie dodatniego bilansu azotowego jest niezbędne dla wytrzymałości , to znaczy Twoja ogólna wydajność. Utrzymanie wysokiego poziomu energii jest ważniejsze niż mieć szczuplejsze, ale wypoczętego ciało. Mimo przegranej może kilka funtów przed zawodami tańca mogą pomóc poczuć się lepiej.http://www.akcesoriakosmetyczne.com.pl/akcesoria-i-ozdoby-do-paznokci-c-42.html Może nie wpływa na skuteczność w sposób negatywny, jeśli jest wykonane prawidłowo. Pamiętaj, że jeśli czujesz się jak trzeba stracić kilka funtów przed zawodami należy to robić powoli i stopniowo. Utraty zbyt dużej wagi w krótkim okresie czasu nie prowadzi do niczego dobrego. Nie zaleca stracić więcej niż kilka funtów, w ciągu ostatnich 2-3 tygodni tuż przed zdarzenia.

Dwa tygodnie przed zawodami

– Przechowywać spożycie tłuszczu do minimum.

– Zwiększyć spożycie węglowodanów w godzinach porannych. Dobrym źródłem węglowodanów są: brązowy ryż, pełnoziarniste, warzywa i makaron.

– Zwiększ spożycie białka w godzinach popołudniowych. Dobre naturalne źródła białka są: ryby, białe mięso kurczaka, białka jaj.

– Pić mnóstwo wody. Woda pomaga ciała sprzedaje rozpuścić tłuszcz szybciej niż cokolwiek innego. Wraz z tym, woda utrzymuje się nawilżona i pobudzony.

– Unikaj soli. Sól zawiera sodu i utrzymuje się wody do wnętrza organizmu. Co sprawia, że ??czujesz się ciężki i sprawia, że ??spuchnięta twarz wygląd.

– Weź dużo witamin. Korzystnie za pomocą naturalnych źródeł – ekologicznych owoców i warzyw.

Tuż przed konkurencją

– Upewnij się, że zjeść coś małego. Taniec z pełnym żołądkiem jest prawie tak źle, jak tańczy na pusty żołądek. Jeśli nie jeść w ogóle, to ryzyko się nie mieć energię na parkiecie, kiedy jest ono najbardziej potrzebne. Pasek energii lub batonik zbożowy zrobi.

– Wypij szklankę wody. Nie chcesz, aby twój żołądek zbyt pełny lub dostać odwodnione na parkiecie. Odwodnienie może być bardzo niebezpieczne i może prowadzić do skurcze mięśni, a nawet czarne out.

najlepszeac.pl
– autor artykułu